Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
Radom, dnia 11.12.2020 r. Nr sprawy : ZP.26.05.2020.JP
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU na świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu oraz Filii Urzędu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym, których wartość nie przekracza kwoty 750.000 EURO.
I. Zamawiający :
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu, ul. Ks. Łukasika 3, 26-612 Radom
tel. (048) 363-99-57 fax. (048) 3634873 www.pupradom.pl
e-mail: kancelaria@pupradom.pl
II. Tryb zamówienia i nazwa postępowania:
III. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym (do każdego miejsca w kraju i za granicą) dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U z 2020 r. poz. 1041 ze zm.), Szczegółowy zakres, wielkość i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określa załącznik 2 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia.
Kody CPV
64110000-0- Usługi pocztowe
64112000-4- Usługi pocztowe dotyczące listów
64113000-1-Usługi pocztowe dotyczące paczek
IV. Termin wykonania zamówienia: od 01 stycznia 2021r. do 31 grudnia 2021r.
V. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
OFERTĘ MOŻNA ZŁOŻYĆ W FORMIE ELEKTRONICZNEJ LUB PAPEROWEJ
1. W przypadku składania oferty w formie papierowej
2. W przypadku składania oferty w formie elektronicznej
3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po otwarciu każdej z ofert zostaną podane do wiadomości zebranym informacje zgodnie z art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
4. Zamawiający w pierwszej kolejności otworzy oferty, które zostały złożone w wersji pisemnej w formie papierowej a następnie złożone w wersji elektronicznej.
5. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące ceny jaką zaoferował Wykonawca.
6. Informację z otwarcia ofert zamawiający udostępni na platformazakupowa.pl w sekcji „Komunikaty” na stronie danego postępowania oraz na swojej stronie internetowej.
VI. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty.
Oferty spełniające formalne wymagania, określone w niniejszej SWZ, złożone przez Wykonawców nie podlegających wykluczeniu, będą oceniane na podstawie następujących kryteriów:
VII. Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu określone zostały przez Zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) i jej załącznikach .
VIII. Dokumentacja postępowania.
Dokumentację postępowania stanowią:
1. SWZ.
2. Załączniki do SWZ:
1) załącznik nr 1 – formularz ofertowy,
2) załącznik nr 2 – opis przedmiotu zamówienia,
3) załącznik nr 3 – oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu ,
4) załącznik nr 4 – wykaz wykonanych usług,
5) załącznik nr 5 – projekt umowy.
Dyrektor
Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu
(-) Sebastian Murawski
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 156 |
Podmiot udostępniający: | BIP Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu |
Nazwa: | ZP.26.05.2020.JP Postępowanie na świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu oraz Filii Urzędu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym, których wartość nie przekracza kwoty 750.000 EURO - zamówienie społeczne |
Typ: | Przetargi |
Osoba, która wytworzyła informację: | Jolanta Popiel |
Osoba, która odpowiada za treść: | Dorota Wojtala |
Data wytworzenia informacji: | 11.12.2020 15:38:59 |
Data udostępnienia informacji: | 11.12.2020 16:00:44 |
Data ostatniej aktualizacji: | 03.02.2021 13:20:22 |
Rejestr zmian |