Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Radom, dnia 11.12.2020 r.                                      Nr sprawy : ZP.26.05.2020.JP

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU na świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu oraz Filii Urzędu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym, których wartość nie przekracza kwoty 750.000 EURO.


 

I. Zamawiający :

Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu, ul. Ks. Łukasika 3, 26-612 Radom
tel. (048) 363-99-57      fax. (048) 3634873      www.pupradom.pl
e-mail: kancelaria@pupradom.pl

II. Tryb zamówienia i nazwa postępowania:

  1. Postępowanie prowadzone jest na podstawie wewnętrznego regulaminu udzielania zamówień na usługi społeczne i inne szczególne usługi, których wartość przekracza wyrażonej w złotych równowartość kwoty 30.000 euro a nie przekracza kwoty 750.000 euro.
  2. Postepowanie prowadzone jest pod nazwą: ,,Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu oraz Filii Urzędu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym”.

III. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym (do każdego miejsca w kraju i za granicą) dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U z 2020 r. poz. 1041 ze zm.), Szczegółowy zakres, wielkość i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określa załącznik 2 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia.
Kody CPV
64110000-0- Usługi pocztowe
64112000-4- Usługi pocztowe dotyczące listów
64113000-1-Usługi pocztowe dotyczące paczek

IV. Termin wykonania zamówienia: od 01 stycznia 2021r. do 31 grudnia 2021r.

V. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

OFERTĘ MOŻNA ZŁOŻYĆ W FORMIE ELEKTRONICZNEJ LUB PAPEROWEJ

1. W przypadku składania oferty w formie papierowej

  1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami w wersji papierowej należy złożyć w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu ul, Ks. Łukasika 3, 26-612 Radom pokój 114- Kancelaria w terminie do dnia 18.12.2020 r. do godz. 9:00.
    Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zaklejonej, nienaruszonej kopercie, która będzie posiadać oznaczenia:
    "Oferta na: Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym”
    ZP.26.05.2020.JP " oraz „NIE OTWIERAĆ PRZED 18.12.2020 r. godz. 9:05”
    Ryzyko wcześniejszego otwarcia oferty, która nie będzie oznaczona w sposób wskazany wyżej ponosi Wykonawca!!! 
  2. Poza oznaczeniami podanymi wyżej: Koperta będzie zaadresowana na adres podany w punkcie 1 SWZ oraz będzie oznaczona nazwą i adresem wykonawcy, aby można ją było odesłać w przypadku złożenia oferty po wyznaczonym terminie. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi wykonawca. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
  3. Zamawiający otworzy złożone oferty w swojej siedzibie, tj. w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu, ul. Ks. Łukasika 3, w dniu 18.12.2020 r. o godz. 905 w pok. 224 I piętro.
  4. Otwarcie ofert jest jawne.

2. W przypadku składania oferty w formie elektronicznej

  1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pup_radom na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania do dnia 18.12.2020 roku, do godz. 09:00
  2. Po wypełnieniu Formularza składania oferty i załadowaniu wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”.
  3. oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym. W procesie składania oferty za pośrednictwem platformy wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumencie przesłanym za pośrednictwem Platformy. Złożenie podpisu na platformie na etapie podsumowania ma charakter nieobowiązkowy, jednak pozwala zweryfikować ważność podpisu przed złożeniem oferty.
  4. za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku “Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.
  5. otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.12.2020 roku, o godz. 10:05 za pośrednictwem platformazakupowa.pl, w siedzibie zamawiającego, pokój 224 I piętro.

3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po otwarciu każdej z ofert zostaną podane do wiadomości zebranym informacje zgodnie z art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.

4. Zamawiający w pierwszej kolejności otworzy oferty, które zostały złożone w wersji pisemnej w formie papierowej a następnie złożone w wersji elektronicznej.

5. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące ceny jaką zaoferował Wykonawca.

6. Informację z otwarcia ofert zamawiający udostępni na platformazakupowa.pl w sekcji „Komunikaty” na stronie danego postępowania oraz na swojej stronie internetowej.

VI. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty.

Oferty spełniające formalne wymagania, określone w niniejszej SWZ, złożone przez Wykonawców nie podlegających wykluczeniu, będą oceniane na podstawie następujących kryteriów:

  1. cena oferty brutto- 60 %,
  2. zatrudnienie pracowników wskazanych do realizacji umowy na umowę o pracę- 35 %,
  3. możliwość śledzenia przesyłek rejestrowanych w obrocie krajowym i zagranicznym przez Internet - 5 %.

VII. Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu określone zostały przez Zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) i jej załącznikach .

VIII. Dokumentacja postępowania.

Dokumentację postępowania stanowią:

1. SWZ.

2. Załączniki do SWZ:

1) załącznik nr 1 – formularz ofertowy,

2) załącznik nr 2 – opis przedmiotu zamówienia,

3) załącznik nr 3 – oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu ,

4) załącznik nr 4 – wykaz wykonanych usług,

5) załącznik nr 5 – projekt umowy.

 

Dyrektor
Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu
(-) Sebastian Murawski

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 156
Podmiot udostępniający: BIP Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu
Nazwa: ZP.26.05.2020.JP Postępowanie na świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu oraz Filii Urzędu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym, których wartość nie przekracza kwoty 750.000 EURO - zamówienie społeczne
Typ: Przetargi
Osoba, która wytworzyła informację: Jolanta Popiel
Osoba, która odpowiada za treść: Dorota Wojtala
Data wytworzenia informacji: 11.12.2020 15:38:59
Data udostępnienia informacji: 11.12.2020 16:00:44
Data ostatniej aktualizacji: 03.02.2021 13:20:22
Rejestr zmian