Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
ZP.26.01.2020.KT Radom, dnia 25.02.2020 roku
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
wartości zamówienia publicznego poniżej 30 000 euro, w związku z art. 4 ust. 8 ustawy – prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r., tekst jednolity (Dz.U. z 2019r. poz. 1843) na:
Dostawę energii elektrycznej dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu, ul. Ks. Łukasika 3, 26-600 Radom
tel. (048) 384-20-74/75, fax. (048) 363-48-73 bip.pupradom.pl, e-mail: wara@praca.gov.pl
Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 Rozporządzenia 2016/679: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych przez Administratora są dostępne na stronie internetowej radom.praca.gov.pl w zakładce Urząd/Ochrona danych osobowych.
1) Przedmiotem niniejszego postępowania jest: zakup energii elektrycznej na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu ul. Ks. Łukasika 3, 26-600 Radom w okresie 19 miesięcy począwszy od 1 czerwca 2020 r.
2) Sumaryczne szacunkowe zestawienie poboru energii elektrycznej dla poszczególnych punktów poboru energii elektrycznej (PPE) wraz z wyszczególnieniem grup taryfowych i mocy zamówionej do niniejszej specyfikacji przedstawia się następująco:
ul. Księdza Łukasika 3 26-600 Radom | ul. Kozienicka 34 26-670 Pionki | ul. Radomska 34 26-634 Gózd | |
Szacunkowy pobór energii elektrycznej (kWh) | 261619 | 56118 | 3009 |
Taryfa | C21 | C11 | C11 |
Zapotrzebowanie na moc (KW) | 100 | 24 | 16 |
Nr licznika | 94639244 | 97723386 | 26903285 |
3) Zamawiający obecnie posiada zawartą na dostawę energii elektrycznej z Elektra Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie ul. Skierniewicka 10A, 01-230 Warszawa KRS 0000461047 oraz zawartą na czas nieokreślony umowę na przesyłanie energii elektrycznej a PGE Dystrybucja S. A. al. Marsz. J. Piłsudskiego 51, 26-110 Skarżysko-Kamienna, Rejon Energetyczny Radom, ul. Średnia 49, 26-600 Radom.
4) Zamawiający oświadcza, iż prognoza zużycia energii elektrycznej wskazana (powyżej) stanowi jedynie przybliżoną wartość, która w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia może ulec zmianie. Faktyczne zużycie energii elektrycznej (mniejsze lub większe) od wartości podanych uzależnione jest wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z tym że niezależnie od wielkości zużycia energii elektrycznej Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w postępowaniu ceny dostaw energii elektrycznej.
5) Sprzedawca nie może dochodzić od Zamawiającego żadnych roszczeń finansowych
(np. odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający zakupi od Wykonawcy mniejszą lub większą ilość energii elektrycznej niż wskazana w niniejszej specyfikacji.
6) Zamawiający założył, iż wszystkie czynności związane ze zmianą sprzedawcy, umożliwiające rozpoczęcie sprzedaży energii elektrycznej wg stawek zaoferowanych w ofercie przez zwycięskiego Wykonawcę zostaną zakończone najpóźniej do dnia poprzedzającego zawarcie umowy. Ewentualne ryzyko utrudnień, ze strony Dystrybutora energii elektrycznej mogące mieć wpływ na późniejsze rozpoczęcie sprzedaży energii Wykonawca powinien uwzględnić w cenie ofertowej.
7) Energia elektryczna musi spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne (Dz. U z 2019 r. poz. 755 ze zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami.
8) W przypadku niedotrzymania jakościowych standardów obsługi, Zamawiającemu na jego pisemny wniosek przysługuje prawo bonifikaty według stawek określonych w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2019 r., poz. 503) lub w każdym później wydanym akcie prawnym określającym te stawki.
9) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
Kod CPV (wspólny słownik zamówień):
09310000-5 Elektryczność
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Okres 19 miesięcy
Termin rozpoczęcia dostawy 1 czerwiec 2020 r. zakończenie 31 grudzień 2021 r.
1) O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji;
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
2) Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
Z postępowania wyklucza się Wykonawcę:
1) Formularz ofertowy – wzór formularza Załącznik nr 1 – forma dokumentu oryginał;
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór Załącznik nr 2 – forma dokumentu oryginał;
3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wzór Załącznik nr 3 - forma dokumentu oryginał;
4) Dowód potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego, wraz z potwierdzeniem opłacenia polisy – forma dokumentów kopie potwierdzona na zgodność z oryginałem;
5) Koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – forma dokumentu kopia potwierdzona na zgodność z oryginałem;
6) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert– forma dokumentów kopia potwierdzona na zgodność z oryginałem;
7) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, forma dokumentów kopia potwierdzona na zgodność z oryginałem;
8) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, forma dokumentów kopia potwierdzona na zgodność z oryginałem;
9) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej- forma dokumentów kopia potwierdzona na zgodność z oryginałem.
Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w powyżej lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, a także w przypadku gdy oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz
z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert.
Oferty spełniające formalne wymagania, określone w niniejszym Zaproszeniu, złożone przez wykonawców nie podlegających wykluczeniu, będą oceniane według następujących jednego kryterium – Cena - 100 %,
|
x 60 pkt. + X 100 pkt.
Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta zdobędzie największą liczbę punktów
Zamawiający odrzuci ofertę w następujących przypadkach:
1) jest niezgodna z przepisami prawa;
2) jej treść nie odpowiada treści zamówienia;
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny;
7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
1) Cenę ofertową stanowi cena brutto (zawierającą podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy), obliczona przez Wykonawcę na podstawie formularza ofertowego – cenowego stanowiącego załącznik nr 1 do Zaproszenia. W formularzu Wykonawca podaje ceny jednostkowe składowych dla poszczególnych składowych stanowiących o cenie za dostawę dla poszczególnych PPE na podstawie szacunkowej wartości zużycia energii elektrycznej. Suma wartości brutto dla poszczególnych PPE stanowi wartość zamówienia ogółem, którą należy wpisać do formularza ofertowego. Wyliczona wartość posłuży Zamawiającemu do porównania złożonych ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.
2) Ceny jednostkowe brutto zakupu energii elektrycznej czynnej podane w formularzu ofertowym nie podlegają zmianie w przez cały okres obowiązywania umowy, za wyjątkiem ustawowej zmiany stawki podatkowej energii elektrycznej (zmiana akcyzy lub VAT).
3) Wszelkie opusty udzielone przez Wykonawcę muszą zostać wliczone w cenę.
4) Cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.
5) Wszystkie wartości cenowe w ramach postępowania będą określone w złotych polskich (zł) w wszystkie płatności będą realizowane wyłącznie w złotych polskich, zgodnie
z obowiązującymi przepisami.
6) Ceny ofertowe muszą być podane, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, tj. do 1 grosza, przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb, zgodnie z którą:
7) Wykonawcy przy dokonywaniu wszelkich obliczeń muszą przestrzegać powyższych zasad zaokrąglania. W razie pomyłki w tym zakresie Zamawiający dokona poprawek zgodnie z wyżej przedstawionymi zasadami.
1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej, trwałą techniką pisarską, pismem czytelnym, w jednym egzemplarzu, na formularzu oferty zgodnym z treścią formularza przekazanego w materiałach przetargowych jako załącznik nr 1 do Zaproszenia.
2) Oferta, wzór umowy oraz wszystkie dokumenty i oświadczenia, muszą być podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy, zgodnie
z wymaganiami ustawowymi. Pełnomocnictwo do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę.
Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności pełnomocnik jest upoważniony. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców lub reprezentowania Wykonawców i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego powinno wyraźnie wskazywać:
3) Ewentualne poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/osób podpisujących ofertę. Wszystkie składane wraz z ofertą kserokopie dokumentów winny być czytelne i potwierdzone przez wykonawcę (osobę uprawnioną) „za zgodność z oryginałem".
4) Dokumenty zastrzeżone przez wykonawcę jako stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa
w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być ogólnie udostępniane, winny być oznaczone w prawym górnym rogu każdej strony napisem „POUFNE". Brak takiego zastrzeżenia będzie oznaczał, że wszystkie podane informacje są jawne. Dodatkowo wraz z zastrzeżeniem Wykonawca winien wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji rozumie się nieujawnione do publicznej wiadomości informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.
5) Zaleca się, aby wszystkie karty składające się na ofertę były połączone w sposób uniemożliwiający jej zdekompletowanie oraz ponumerowane i zaparafowane przez Wykonawcę a w treści oferty powinna być umieszczona informacja o ilości stron.
1) Ofertę należy złożyć w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu
ul, Ks. Łukasika 3, pokój 137- Kancelaria w terminie do dnia 12.03.2020 r. do godz. 1000.
Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zaklejonej, nienaruszonej kopercie, która będzie posiadać oznaczenia:
„Dostawę energii elektrycznej dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu " oraz „NIE OTWIERAĆ PRZED 12.03.2020 r. godz. 10:30”
Ryzyko wcześniejszego otwarcia oferty, która nie będzie oznaczona w sposób wskazany wyżej ponosi Wykonawca!!!
2) Poza oznaczeniami podanymi wyżej: Koperta będzie zaadresowana na adres podany w punkcie 1 Zaproszenia oraz będzie oznaczona nazwą i adresem wykonawcy, aby można ją było odesłać w przypadku złożenia oferty po wyznaczonym terminie.
Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi wykonawca. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
Zamawiający otworzy złożone oferty w swojej siedzibie, tj. w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu, ul. Ks. Łukasika 3, w dniu 12.03.2020 r. o godz. 1030 pok. 118.
Otwarcie ofert jest jawne.
3) Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podczas otwarcia ofert zamawiający sprawdzi stan otwieranych kopert (koperty powinny być nienaruszone do chwili otwarcia) oraz poda nazwę/firmę oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza te informacje na stronie internetowej Zamawiającego, na której zamieszczone było ogłoszenie o zamówieniu.
Projekt umowy został przedstawiony w załączniku nr 4 do Zaproszenia.
W toku niniejszego postępowania o zamówienie publiczne wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, zamawiający i wykonawca przekazują pisemnie również za pomocą faxu i poczty elektronicznej.
Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z oferentami jest:
W zakresie przedmiotu zamówienia Pani Małgorzata Bukowska tel. 048 38 67 213
W zakresie procedury Pani Katarzyna Tomala tel. 0 784 566 401
Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Podmiot udostępniający: | BIP Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu |
Nazwa: | ZP.26.01.2020.KT - Przetarg na dostawę energii elektrycznej |
Osoba, która wytworzyła informację: | Katarzyna Tomala |
Osoba, która udostępnia informację: | Dorota Wojtala |
Osoba, która ostatnia zaktualizowała informację: | Dorota Wojtala |
Data wytworzenia informacji: | 25.02.2020 09:18:00 |
Data udostępnienia informacji: | 25.02.2020 09:18:00 |
Data ostatniej aktualizacji: | 07.01.2021 14:41:57 |